Saturday, June 28, 2008

Blizzard Teaser Day 6: The One Where Everything is Revealed...?

Update2: Cinematic Trailer, Youtube:




Update:

It's been confirmed, Diablo3 has been announced! Check the new splash screen at Wow-Europe

Cinematic Teaser at:

http://eu.blizzard.com/diablo3/

------

Blurry eyed, I wake up and check the internext to see:



Ice5andahalf.jpg. Gits.

Okay, so what can we see? Well, more of the face's features are revealed, and the runes look like they are steaming in the ice. 4 of the 5 glowing runes had an image very close to them on the outer edges of the circles surrounding them, and these images are now also lit up.



Finally, another 'Rune', 'Seal' or whatever you want to call it has appeared:



A Wink???! Damn, they're lucky I'm not at the WWI today.... ;).

So there we are, what may well be the final splash image. Roll on 10:30 BST, when hopefully all will become clear.


(If it's the Xel'naga, as the 4th Protoss Race, I'd laugh my arse off).

EDIT1:

From Comments... Diablo?

10 comments:

Trey 28/06/2008 08:40  

Diablo III. YAY!

http://img247.imageshack.us/img247/6966/diablo3splashuk2.png

As you can see, the lit up runes draw a pentagram. And we Diablo players have 1 thing that come to mind when we see a pentagram.

The non-lit up rune? It's a " ;) " face put by Blizzard, mocking everyone, mainly WoW General Forum people. Which, I admit, I have been going around in 90% of the topics on different low level characters, and posting.

Anonymous 28/06/2008 08:40  

Is that... IT IS! OMG! YES YES YES!

IT IS A NEW GAME ABOUT *expletive*-ing SMILEY FACES!! YEAH!

...ahem...

I mean... intriguing... Well, already have the live stream running in the background, however they don't start broadcasting till 11:45 Paris (which is 4:45 CST), and have my hand ready to contribute to the Xfire chat that I was allowed into.

Still routing for D3 though.

|Random|

PS - yes... anonymous signs his posts lol

Rumbling Potatoes 28/06/2008 09:07  

Same Crystal is in the bottom right corner of the splash as is on the front cover of the WWI autograph book with Diablo staring at you...I can't believe after 10 years a third installement has been released!!! Now they must just announce.....That it was a joke ;-)

Rumbling Potatoes 28/06/2008 09:08  

Find the picture on http://img247.imageshack.us/img247/6966/diablo3splashuk2.png

Rumbling Potatoes 28/06/2008 09:16  

Sorry bad link : http://www.worldofwar.net/n/415034/worldwide-invitational-direct-from-the-event

Anonymous 28/06/2008 09:21  

Bottom right, seems to be a horn.

Anonymous 28/06/2008 10:36  

HELLZ YEAH! I'm in the xfire event with about 200 other people in 3 different chat rooms that big (unnofficial chatter, questions, and main room), and someone posted this link:


SPOILERS POTENTIALLY!

DO NOT ASK ME WHERE HE GOT THIS, I DON'T KNOW!

http://img294.imageshack.us/img294/7803/ice5andthreefourthskq4.jpg

might be legit, might not be.

|Random|

Trey 28/06/2008 10:48  

With my artistic skill, I made a picture (from the Splash screen) of Diablo.

http://img73.imageshack.us/img73/9933/diablo3splash2qg6.png

That picture bases the look of
http://www.blizzard.com/us/diablo2/wallpapers/wall20.html

OH! MMO COMFIRMED D3 AT WWI! YYYYYYYEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!

Suicidal Zebra 28/06/2008 10:52  

Nice find anonymous...

LOL Trey

Trey 28/06/2008 10:54  

:D I try.

But yes, D3 has been confirmed.
:(
Anyone wanna have a nerdgasm with me? I feel lonely.

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP